13.04.2020. - Tamara Milošević, Rezultati III vežbe iz Organizacije i strukture vaspitno-obrazovnog procesa PDF Print E-mail
Dragi studenti, u prilogu su rezultati III vežbe. Većina Vas je jako detaljno, jasno i uspešno uradila ovu vežbu, te Vam na tome čestitam! Međutim, postoje i studenti koji su predali iste radove, te tako 0 znači da ti studenti imaju iste ili jako slične radove, što je u zadatku gde se traži Vaše mišljenje, skoro nemoguće.
Takođe, kako bi bili adekvatno pripremljeni za ispit i pitanja iz ove oblasti, skrećem Vam pažnju na sledeće greške u razumevanju ili kucanju, koje su neki pravili:
Funkcija Regulisanja ponašanja je navođena kao "Funkcija ponašanja", "Funkcija regulisanja" ili "Funkcija regulisanja govora vaspitača"
Funkcija Poučavanja - navođena kao "Funkcija podučavanja". U okviru ove funkcije oblik (podfunkcija) misaono izazivanje ne "misaono izražavanje"
Socio-emocionalna funkcija - postoje dva oblika ili dve podfunkcije : Održavanja kontakta i podfuncija Obogaćivanja socio-emocionalnog odnosa.
Za sva dodatna pitanja, tu smo, i prof. Colić i ja.
Srdačan pozdrav.